måndag

under lovet har jag ungefär inte skrivit nå blogg alls,
men allt är typ som vanligt.
förutom att pappa har slutatjobba, eller ja idag är det!
nu blire köra fullt ut på hans egna företag och jag hoppas det
går bra för dom för då kommer jag ha jobb att driva deras firma
när jag slutar 3a, även kanske sommarjobba där osv och det
skulle ju vara ett stort plus i kanten för min del! även så hoppas jag
att de går bra så pappa kan ungefär bli miljonär, drömma går..
 även så har pappa & tessan börjat prata om att flytta ihop,
men tyvärr bölir de nog att de flyttar till storvik - och de är en bit bort.
men hellre att de blir så än att det är så rörigt som det är nu.
och mamma och örjan är kära över öran fortfarade & ja, allt är
väl ungefär som vanligt för min del.
eller kanske att jag har en liten hemlighet som jag inte tänker berätta för en
det blir aktuellt , höhö.
jaja, nu är det skola igen och nu ska jag skärpa upp mig mede livet lite,
bra att jag har lekt rövare hela lovet satt nu får de bli lite lungnare på
helgen och även så ska jag börja träna igen, låter lovande.
 nu ska jag ha engelska och igen lunch fick man i dag heller, fint de nenenen.
PUSSHEJ.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0