måndag kväll

oha, gick helt okej i skolan - så jobbigt va de inte faktiskt,eller?

jamen nu ska lilla antisophia tala lite.
jag tror liksom inte gunnar läser min blogg sååå..
men jag stör mig typ damp mycxket på att han syns över allt med sina
bilder på bdb,gf, msn osv , OCH!'
han skriver jämt ''ny början på livet..'' , ''jag ska gö de och dä..''
VEM FAN BRYR SIG, seriöst - varför ska du typ spamma på msn att
du typ fyller 20, eller ska på krogen ihelgen?
asså aaaaaaawu, störds mig ba så jävligt, roligt att veta för er allihopa va.

jamen nu blir det en dusch sen lite mat, sen åker mamma och jobbar
natt så jag blir ensam, eller hur va de ;) hihihööh.
paradise hotel & weeds ikväll så alla vet !  puss


grattis till ella som fyllde 6 år ihelgen och även till min
kusin Juhani som blev 21 .

Kommentarer
Postat av: Muffen

hahahah gunnar är sämst och har alltid varit det:)

2010-01-11 @ 21:53:22
Postat av: jOSEfin.

Du kan väl kolla på det åt mig för min luffare till lillebror MÅSTE ju sova på soffan, hans rum är för fullt av tvapparater och lego för han ska kunna söva där :) Så jag kan med andra ord inte, utan att mamma ska börja grina, kolla på den enda tv jag kan kolla på :)

2010-01-11 @ 22:52:16
Postat av: Anonym

stackars dig jossan :D och du den där muffen värkar ju älska giunnar, just like me :)

2010-01-12 @ 12:15:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0