måndag

ursh den här dagen har mitt pyske varit bad!
men anyway så hittade jag ju såklart inga skor eftersom
jag just va ute efter att kolla på de och värkligen behövde ett par,
så är det jämt! när man behöver något hittar man de inte, och när man inte har
pengar då ser man massa saker man bara vill ha.
men en sak hittade jag iaf, en päslväst blev det ända,
men jag tror jag ska ut imorgon med och kika lite om jag hinner.
eftersom jag måste plugga till samhällskunskapen,
      -

MEEEEN DAGENS HÖJDPUNKT VAR ÄNDÅ MATEN!
kom ju sent till skolan så åt inge lunch, tror du jag blev lagom glad
när jag får reda på att mamma har gjort julkorv(som fläskkorv)
 och rotmos!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!   typ skit jävla gott , ojojoj


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0