fredag

abo - den här dagen har jag gjort mkt nytta vill jag lova.
jag har gjort klart 1 uppsats på spanska och 1 fördjupning i hälsa&idrott.
även fixat till matten , fredagarna lönar sig.
   sen har jag även köpt en mössa från cubus.
sen köpte pappa ett par skor till mig
men endå bäst av allt va nog att jag fick mobiltbredband av pappi med :D
 älskar min pappa hur mycket som helst,
och inte för att jag fick allt det där med endå.

har nyss kommit hem, har duschat och slängt i mig lite lasange och nu
väntar jag på att frida och jag ska bestäma om vi ska tare lungt ikväll eller
om det ska bli något galet.   nu ska hjag ta en ciggis och sen blir det att
frächa på sig lite!    CIAOBELLLA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0