fredag

hola senora!
sitter i bomhus hos tuffingen örjan , but he is not at home .
bara jag och mamma här , höhö (6)
idag har jag bara varit och handlat med mamma sen även
varie ute och gått med örjans vovve , wilmer heter han va ;)
nu ska jag snart ta bussen ner på stan för att möta jossan, frida &
kanske evelina för att gå till mingel och käka åååååååå mysa som feen.
imorgon äre fiesta typ för ohanes bjöd mig på nmått skit så de blir nog att
ta med sig frida dit då, men allt är fixat så jag vet inte
vad jag ska hitta på på dagen , fäörslag?:o

slänger in en bild på vovsingen , WILMER  the bigW .

Kommentarer
Postat av: Josefine

Men sööööööööt vovv :D

2010-01-16 @ 13:46:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0