underbara fredag (?)

godmorgon på dig, jag hoppas du har sovit gott, just like me.
sitter och väntar på att pappa ska komma och hämta mig,
så ska vi till skattevärket för jag ska skriva på lite papper &sådär.
 sen ska jag antingen träna(men denise är typ sjuk)
så jag kanske ska till köpis och köpa present till line -
för i morgon ska jag på tjejmiddag hos henne och fira lite.
vi får se hur det blir, beror på vad jag har lust med.
 
& hörru ni ni ! det är mitt gammla nr som gäller (0702313818)
det nr jag hade i några dagar är mitt farfar's och idag hade någon
skrivit ett sms till han och frågat om de va "party" i kväll.
så haha, förvänta er inte ett svar att hans ka fetsa i kväll;)
men nu ska jag ta ett steg närmare döden, va lite cool för grupptrycker,
röka tobak, alltså jag ska gå ut och röka för jag är så jävla tuff så hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0