tisdag

godmorgon, sitter och dricker lite coffie &
laddar upp för den äckliga skoldagen och det äckliga vädret.
idag så ska jag kanske leka med en gammalvän, haha.
fast troligen blir det inte så, och i såntfall ska jag stor städa huset.
eftersom pappa kommer hem redan i morgon vill jag vara lite snäll,
han hinner ju liksom inte göra sånt skit när han jobbar typ 24/x5 sen på
helgerna borde han få liksom tare lite lungt, omtänksam jag är då!

nu ska jag slänga ner allt i väskan och börja dra mig emot bussen!
hastalavista bitches.

Kommentarer
Postat av: Pauldagny

Follow your dreams, you can reach your goals.

2011-05-05 @ 07:57:15
URL: http://pauldagny.blogminds.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0