tisdag

tervää people
nu har jag kommit till skolan och jag har redan hunnit gjort en massa.
först gick jag upp till mamma och hämta en bok och
sen tog jag bussen till stan för att sedan traska ner till biblioteket.
det kanske var det sista stället man skulle hitta mig på,
men jag lärde lämna tbx en försenad bok som jag lärde låna på engelskan.
men jag köpte iaf ett bibliotekskort och låna en ny,
så nu jävlar ska jag börja läsa några reder på kvällarna ,
för jag vet ju att det är very hot med nördbrudar, eller?

ska sno fridas briller och sitta på biblan varje kväll och läsa böcker.

iaf så ska vi ha engelska nu och sen företagsekonomi,
sen när jag kommer hem måste jag plugga som en fitta
till senariumet i morgon i samhällskunskap men även
MÅSTE jag hinna med samma springtur som igår.
så är det, hejpa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0