resultatbudget

jag klarade av att göra en resultatbudget helt på egenhand,
fyfan va duktig jag kände mig nurå!

men iaf så har mathias tappat typ ett 10000kg tungt järnrör på¨
fingret i dag på jobbet så han är på sjukan nu och kollar upp det.
så kanske & hoppas att jag kan åka med honom hem! (alla hatar ju xtrafik)
Även så är det min broders sista dag på jobbet,
nu ska han söka nytt jobb och jag hoppas han hittar något!
annars bor alla små dryga ungar hemma hos pappa igen, oldschool time hehe.


här har vi min bror(höger) sen är det martinsson också - grymt snygg killar.

Kommentarer
Postat av: Josefine

Hahahaha jag trodde det var Emma som satt och Mattis som stod, kollade lite snabbt bara så tyckte jag det såg lite knäppt ut xD

2010-02-23 @ 16:57:13
Postat av: fiapia

men HAHAHHAHAHAH-.. cp :D

2010-02-23 @ 19:03:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0