onsdag

nemen fyfan, fick gå upp halv6 idag eftersom vi lärde åka
till station typ strax före 7 kan ju säga att mitt humör är inte på topp.
det gick ju fan heller inte att äta frukost sådär jävla tidigt, ganska förstårligt.
nog om det..

idag efter skolan blir det tåget till stovik, måste kolla upp vilket tåg btw.
sen ska jag springa till frisan och sen kommer tessan och hämtar mig,
och då blir jag barnvakt till ella medan tessan går på bootcamp för jag har
ingen ork att träna, har ju fan gympa det får
 räcka kan ju inte bli vältränad haha.

men ska försöka klara av att ta mig igenom denna dag,
är absolut inte på humör!
språk - matte - gympa - samhällsakunskap slutar typ halv5..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0