ockelbo

sitter hos stina nu
 har precis ätit kyckling och den blev mördad i går om ni ville veta.
aldrig frech klycklingvingarna varå, vast ändå lite nasty när man tänker efter.
nu sitter dom vid tv:n och jag tänkte att plugga skulle vara bra eftersom
ja det är ju fan prov i morgon.. 

när jag åkte hit träffade jag charlie vid station,
så jag satt och prata med han i typ 50 min idag och ja
det känns ju som det gör, det känns konstigt
eftersom jag aldrig pratat med han sådär länge efter
vi gjorde slut. men han är bra go han!  rolig som en tok.

nu ska jag sätta igång med pluggandet sedan är det
PARADISE HOTEL FINALEEEE , weeeeeeeeeeeeeeeeej. 
 i morgon blir det storvik då, hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0