hyvää pihlajainen

nu tog jag tag i mig själv och va ute och sprang,
5 km blev det, men stannade och gick ca 100 m också.
även styrka precis som i går.
för en sådan ryck lat jävel som mig är det jäääävligt bra tycker jag!
men det känns ändå som att jag är på g nu,
men jag försöker fortfarande få frida eller jossan att köpa gymkort
med mig med et går inte så bra för mig ..
 
LöKIG BRUD ELLER?

iaf så ska jag löka lite mer i bastun snart och sedan äta lite gottigott mat.
sen blir det nog lite utliggare plugga, för tydligen har vi prov på onsdag igen
kom jag på mitt i min spring tur.
ska nog ta mig ut i morgon med sedan är det simning i skolan på onsdag
så då får det fan bli lungt när jag kommer hem.
fast vi får väl se hur det går för !
   PUSS PÅ DEIG FATTTTTSOTREETT.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0