huset

pappa och tessan har ju pratat om att flytta ihop.
så vi har kikat runt lite på ett hus, och vi har hittat ett
som ligger bra till och allt är skit bra tycker jag.
här är lite bilder på det:



det här rummet är i en annan byggnad, alltså där emma och jag skulle
kunna ha vårat kryp in och så är det även en liten toa.

det finns självklart flera rum men orkar inte lägga upp alla bilder.
kan vissa planlösningen, villan är ganska stor iaf och ny renoverad.


tyvärr så vågar inte pappa och tessan köpa och ta ett lån just nu när
pappa och dom precis hAr startat firman. men jag hoppas på dena villa.
tycker den är grymt fräch och även att jag & emma får som ett litet
"eget "på sidan om, drömma går ju - och drömmarna ska uppfyllas.

Kommentarer
Postat av: sandra westlin

vart ligger den då? :)

2010-02-15 @ 20:04:00
URL: http://sandrawestlin.blogg.se/
Postat av: Anonym

i storvik :) men alltså vi måste flytta dit i såntfall för ella och melvins pappa bor där:)

2010-02-15 @ 20:28:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0