första dagen avklarad

precis kommit hem från skolan och jag vet att det inte alls
va någon jätte jobbig dag men jag är skit trött!
fick ju vänta på bussen i en halvtimme också eftersom
XTRAFIK ÄR HELT FUCKUPPPPPP!
men nu är jag äntligen hemma, håller på att lagar lite mat till
min lillasyster, pastapenne och köttfärssås.
men mat var det sista jag kunde tänka på mig att klämma mig i nu,
ist har jag laddat upp med kaffe för jag måste tydligen plugga
för det känns som att jag ligger efter med allt möjligt nu!
 mumsfillibabba

Kommentarer
Postat av: Maxkajsa

just started reborning and just hooked on as much info as poss; thank you

2012-01-12 @ 11:04:16
URL: http://maxkajsa.blogyears.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0