dålig uppdatering idag

hej precis äntligen kommit hem .
efterskolan gick jag med adam till bussen sen träffa jag frida
så gick vi upp till mingel och fika ett bra tag.
 han som jobbar där är så jävla nasty, han kom med min kladdkaka
men en fet jävla gräddhjärtformad klick med massa chokladsås
bara för att jag hade fått väntat i 10 min på den haha, plus att han
kollar in en som feen. men de är väl alltid trevlig med lite smicker.
 
sen va vi upp till david och hämta fridas innebandyklubba
och sedan bussen till valbo,
så va jag in en sväng på köpis för väntan på bussen.
sen när jag kommer hem står mamma och bror min i hallen
 för dom skulle till systemet så vadfan jag följde med dit också.
sen äntligen fick jag komma hem.
nu ska vi spela lite kort vi tre och mysa
men först ska jag skrapa min trisslott.
hoppas på en mille nu då haha.

och idag skulle jag liva upp lite för ellen hade tråkigt
så vi knäppte lite risiga bilder:




ellen är min pärla :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0