23:04

DENISEFIS! nu hoppas jag att det första du gjorde när du kom till skolan
var att gå in på min blogg för att läsa den & nu ser du att jag är ledig i dag(torsdag)
men jag kommer till skolan tills du slutar elr så är jag iaf i stan till 2!
så sms mig när du ser det här 070231381 .  puss på däj!

kom precis hem från storvik, blev ganska sent för pappa skulle kolla
på OS när han kom dit, nöööördigt.
ella och jag har dampat som vanligt, varit en sväng till ica med pulkan och sådär.
 

men som sagt, jag är ledig i morgon & fredag..
alltså jag har sportlov nu!  avis eller va.
SUPERSKÖNT.

Kommentarer
Postat av: Denise Grundström

MEN HÄRLIGT SOPHIA! :D såg det nu, vet inte om du är vaken nu så vågar inte ringa, men kom till skolan vid två tiden så springer vi och tar ut pengar sen sticker till sandviken ! :)

love <3

2010-02-25 @ 09:05:25
URL: http://deniseg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0