22:48

kom precis hem, gick med malin till bussen för emma somnade
så jag tänkte vara lite snäll plus att de är skönt att gå en sväng.
för den delen var det lika bra eftersom det var alkisarnas julafton
här i fba ungefär så malin hade väl skitit på sig om hon va själv, hehe
 
jAmen roligt att jag börja ladda hem bröllopsfotografen,
men den va ju slemseg så jag hinner fan inte kolla på den.
ska lägga mig snart för jag har massa att fixa imorgon,
ska få låna pengar av pappa, men vetefan hur de ska kunna gå ihop
med min ekonomi nu  uuuhhhh
men godnatt!

Kommentarer
Postat av: mmmmalin

hej sophia, ja är ditt största bloggfan, och tack för sällskapet =)

2010-02-27 @ 01:00:42
Postat av: sophia

haha, trodde du jag inte redan visste de :o ?

2010-02-27 @ 10:15:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0