21:10

har sophia pihlajainen gått och dött eller?
nejnej, hon har bara haft en upptagen dag.

direkt när jag vaknade blev det skynda för att träffa denise,
så åkte vi till sandviken för allt vi hade planerat att göra.
jag har ju sagt att vi ska köpa gymkort.
men iaf när vi kom dit va vi en sväng på stan för lite ärenden
och så var vi ända till Vallhov för att denise skulle köpa hår.
sen när vi äntligen skulle åka och gymma började vi prata om att
vi inte hade ätit något på hela dagen någon av oss.
så vi åkte för att käka på donken ist för gymma,  smarta brudar!
men det blir imorgon.
då finns det inga återvändå denise inga "jag har ont i nagelbandet" elr
"jag har inte rakat bena på typ en vecka" så imorgon är jag taggad!
 
kom precis hem, åkte till mathias en sväng så satt vi och prata och
så köpte han lite redLm to me så jag blev jätte happy, höhö
nu ska jag slänga mig in i duschen och lite sådär.
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0