21:08

hade helt totalt glömt bort att jag hade glosor tills imorgon,
men har iaf kikat lite på dom nu. hinner läsa lite på bussen på morgonen.

har gjort min franskamanekyr nu, men det är ju helt omöjligt att få det bra!
iaf när man gör det själv, elr är det jag som är handikappad? haha
jag vill gå och få sånadär sillikonnaglar, det är skit snygg! men pengar, hallå?
kanske kan flörta till mig av pappa eller något .


jamen nu ska jag take a smooooke, sen borsta gaddarna sen ska jag krypa
ner med emma och kolla på film - precis som igår. RIKTIGT MYSIGT!
 
vem skulle inte tka det va mysigt med den här tösen?
                              - Gnight sweetheart's -

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0