12.20

godmorgon, precis klivit upp ur sängen, jag som aldrig
brukar kunna sova länge!
men iaf så sa mamma igår att vi skulle ut och handla så skulle
vi även sola, och så skulle jag få hyra film och köpa ett par
partykrikor(partyskor). men när jag går upp så är det ingen hemma,
så hittar jag en lapp "godmorgon gumman, jag är ute och handlar, blabla.."
fyfan va irriterad jag blev då, för jag ska köpa skor och hyra film!

men nu ska jag iaf fixa mig, så får allt lösa sig på något viss.
plus att jag måste hem till pappa och hänmta mina saker..
  ALLTING ÄR IRRITERANDE!

men om det inte blir så att jag ska ha moviekväll idag så ska jag nog
kanske ut med mathias och dom. han har blivit så grymt roligt nu för tiden.
 
men kuk, orka inte veta hur dagen blir..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0