08:44

godmorgon torsdag 18 februari.
igår sa jag att jag skulle vakna upp pigg och feber fri,
och jadu, jag tror att feber faktiskt är borta, så det kanske är som
alla säger att det bara handlar om att bestäma sig för något. hehe
 
iaf så sitter jag i skolan nu och kanske är det så att man kan traska
hemåt efter första lektionen som är samhällskunskap. ist jävlig skönt.

men måste berätta en sak, det är en tjej som bor i samma länga som mig
och ons&tors tar vi samma buss på morgonen men bara det att jag ser henne
gå till bussen en kvart före mig och jag undrar liksom varför?
jag kommer dit en kvart senare och endå får jag vänta i aknsek 4-5 min.
aldrig stessad människa eller vad är det? haha
  nu ska jag ha lektion så tjingelingpliiiing

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0