andra halvar av 2010

sommaren va underbar, den bästa sen sommarlovet i 7an
för min del faktiskt. och jag tror faktiskt att jag aldrig varit så brun!
fest, sola och bada, umgicks med conne, sommarkvällar osv.


dehär va sista helgen på sommarlovet , sista sommarfesten.
sista gången man gick ut barbent

sommarlovet tog slut och de var dax att att börja mitt andra år på thorens.
de flöt på helt okej i början till hösten kom och allt kom som en baksmäll
och mördar schemat kom! hamnade i skolkoma ungefär - NO LIFE.
dock fanns de väl alltid folk som lös upp lite i skolan som ellen & lellen osv.



energin låg på noll men ändå gick man ut på helgerna för att kunna släppa
alla jävla grejer som låg och stressa på en.




även har jag gjort två feta jävla missatg eller ja, onödiga saker som jag
bör vet bättre till - tror cornelia är den ända som förstår HAHA.

allt har varit en jävla dimma fram tills jullovet äntligen kom och
skolans stress åkte iväg och jag börjar känna mig som människa!
julen va den bästa på länge och jag hoppas desamma på nyårsafton.



jag vet att till de nya året ska ett beslut fattas från min sida snabbt,
sen ska jag börja övningsköra, fylla 18 och flytta in till stan.
kämpa mig igenom andra halvan av tvåan på gymnasiet och fortsätta
med mitt liv som jag vill ha de . DONT CARE om ni tkr jag festar för mkt
eller om jag gör något annat fel - så länge jag gör de jag vill och det
som känns bra på lång och kort sikt, JAG ÄR BARA 17 ÅR! 


Kommentarer
Postat av: Denise

hjärtat, tror du menar "andra halvan av 2010 " 2011 har inte börjat än..:D<3

2010-12-31 @ 00:38:35
URL: http://deniseg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0