svar på tal

-jag börjar med dom frågor som kommit och
 kommerde fler besvarar jag dom sen-


Thompa
vad värderar du hos en kille?

svar: hm. om jag säger såhär, min drömkille:
ska vara snäll, men inte för snäll - ingen mes.
han ska vara allmänbildad men dock inte allt för mkt
smartare en mig. och han ska vara spontan och vilja
hitta/prova på massa olika grejer. överaska mig.
han ska ha en lagom tränad kropp, bra hygien, fint hår
och helst ha en sport att luta sig emot, eller iaf vara
aktiv - ingen jävla soffpotatis. Kunna ge utrymme för
kompisar, hobby osv. inte vara för på men inte allt för
frånvarande heller(hur man nu är det) .
Sen om man faktiskt kär, och då spelar inte många
av dom här sakerna sådan stor roll.


anonym
bästa partydrickarn?
sämsta sättet att festa?

svar: menaru du de bästa man kan dricka elr den som är
bäst på ATT dricka? haha. givet ska de vara ÖL , bäst på
att dricka är väl jukka i årsunda.

Madde
hur går det med din pojkvän? Det verkar som att ni inte
umgås nåt?

svar: det går bra, tyvärr så är det för lite tid här på jorden så
just nu prioriterar jag skolan och även cornelia.
dock skriver jag inte på bloggen alltid när jag är med han osv.
bara därför får ni en bild på honom:    hähä

glad ellä?

therese
Hur kan du vara så snygg?

svar: jag frågar mig själv de varje gång jag kollar i spegeln.
och jag frågar dig desamma therese ingerman?


Kommentarer
Postat av: Anonym

du missa en fråga

2010-12-09 @ 22:05:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0