första halvåret av 2010

ibörjan av året höll jag fortfarande ihop med frida algerstam och
festade galet och skolan rullade på as bra hela ettan ut.
jag blev 17 bast som jag inte ens firade för denna ålder kändes värdelös.
även träffade jag henrik strax efter jag blivit 17 vintrar gammal &
va sjukt jävla kär även fast knappt något visste att han existera, haha.


även så skulle jag och denise försöka börja gymma, och de funkade
ju ett tag iaf haha. dock umgicks vi bara en kort period och
 de tkr jag är synd.


sent på våren började jag och cornelia få tbx våran kontakt och
började sagta med säkert umgås allt mera igen. och nu är hon den
finaste kompisen jag någonsin haft i mitt liv.

livet gick mest ut på att få i skolan och få fina betyg, vara med henrik,
OCH festa (som alltid?)

även hade jag min apu på PJP piping.



sommarlovet började awsome till en familjegrej hände och jag flyttade
hem till pappa, början på denhär sommaren förendrade mitt och mina
syskons liv mer än vad jag trodde de skulle göra.   dock blev sommren bra!


jag och emma åkte till umeå för att hälsa på morfar & marie




andra halvan (som man har mer minne av) kommer sen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0