21:55

efter en lång promenad med dunkande musik i öronen
och ett långt varmt bad hoppas jag på att jag somnat
tidigare en vad jag gjorde i går (strax efter 4) .


helt ärligt är jag avensjuk på cornelia för att hon är en
sån jävla perfekt person. hon är hur jävla underbar som
helst, bra humor, bästa bruden någonsin - dessutom är
hon så jävla snygg, skulle vilja ha hennes utseende,
hennes kropp, hennes röv och boobies. hennes ögon är
as fina och hennes smilgropar.  hon är perfekt


hehe, SÖTASTE PÅ SISTA BILDEN (a)

nu är jag hungig så peace.

Kommentarer
Postat av: corneliaaa!

ASSÅ HAHAHAHAHAHAH!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! dör på sista bilden, du är perfekt gumman, du är DU vilket är det viktigaste! finns ingen med så fin personlighet, utseende, osv som DU! glöm inte det loveuuuuu

2010-12-21 @ 09:18:24
URL: http://corneliadd.blogg.se/
Postat av: Jenny

Jaså? Vad är då du?? Du som är så läcker?!

2010-12-21 @ 23:10:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0