21:12

http://www.facebook.com/?ref=logo#!/profile.php?id=720992482
(man måste dock vara inne på fb för att kunna kolla länken)

haha, höll på att dö när conne gick ner på knäna.
fast ändå har läst igenom pappret igen och det va fint skrivet.
ord betyder så mycket mer än saker, fast jag fick även två
depend nagelak (ett turkost och ett svart) och de ville jag verkligen ha!
sen en vit stor tavla med massor med kort på hon och mig -
dock hade ju jag köpt och gjort desamma till henne. vi är lite lika endå.
hon fick ett par svarta spetstrosor också, dock ska hon bara använda
dom när hon sover med mig hoppades jag hon förstod!

FAST JAG BLEV VERKLIGEN SKITGLAD ÖVER HENNES JULKLAPPAR!
tack gumman jag älskar dig, my fiancee ;) hehe.


våra fina rosa ringar. ♥ (seriöst som fan så nivet, SERIÖST).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0