19:26

har precis kommit hem från stan och jag fick bara en ring
med mig hem, dock lag jag undan en kjol jag ska ta hem
imorgon tror jag, om pappa för över pengarna.

inte träffat han på två veckor, elr ja typ 2 timmar i lördags
fast då pratade vi inte sen skjutsade han mig till köpis i söndags.
as sjukt, kändes fan pinsamt att ringa han nyss.
känns som att jag knappt känner karln nå mer helt seriöst..

orkar inte tänka på depp grejer!
här är ringen jag köpte-     JC 49:-

nice jäää ja tack .'

håller på att tinar kycklingfilé till middagen undrar om jag
kör på pommes till va ;; ska göra mysmiddag till mig & mammie
för det är hon värd efter den här dagen.




MIN MAMMA ÄR BÄST
jag älskar henne så jävla mkt. hon finns här nu hela tiden.
och man kan prata med henne och hon förstår en nästan alltid
fast dom gångerna hon inte gör det försöker hon iaf.
det känns som att allt är nollat och att hon bara har börjat ett
nytt liv - hon är grymt stark! trodde inte hon va såhär stark som
hon har visat att hon faktiskt är. hon är guldvärd, hon är min mamma ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0