19:06

kylarn biter i kinderna och musiken dunkar i öronen,
andetagen går snabbare och bena börjar röra sig snabbare.
ja , jag gick ut på en skönt promenad på 5-6 km. skönt

hunnit gjort massor idag ju, pluggat väldigt lite men bättre
än inget, har tvättat mitt löshår - ja vem fan orkar spara ut de riktiga.
sen har jag nu tagit en promenad, längesen jag va så pigg på en
måndag och jag lovar och jag vet att jag är cp tjat men de är bara
för att jag va nykter i helgen, jag lovar, de lönar sig visst.

nu blir det ett bad och sen måste väl även jag kolla på ung &
bortskämd eftersom jag verkar vara den enda som aldrig sett de?
a, ha en trevlig kväll. puss



bilden är dock inte från när jag gick på promenad i dag,
lite kallt med kortbyxer ellä




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0