17:16


ja man ser inte så bra, men den här helgen är vit , ja de är mycket snö men
de va väl inte riktigt de min tanke va. utan de är ju mer ett uttryck för
en nykter helg. ja ni vet man är inte 14 och går på sofiedahl nå mer man har
ju liksom börja blivit gammal och måste vila ut på helgerna, FAST...

tänkte att om jag har en feting lugn helg kanske man är pigg tills
skolveckan börjar så man kan kötta fan sista veckan, så täönkte jag.
dessutom måste man snåla på pengarna nu inför alla julgrejer.

har laddat upp med chips, dip och julmust och sen får vi
se om jag traskar till mamma för jag pallar inte sova helt
själv i huset ellläää.  ellää om conne kommer hit allt visar sig
inom kort framtid som vanlig.  hörs.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0