17:09

jag har typ bott på köpis i 3 dagar känns det som men ändå
har jag inte hittat något till nyår, gud är emot mig och nyårsafton.

dessutom så har jag inte kännt mig som mig själv dom två
senaste dagarna. jag har varit en jävla bitterfitta emot mina käraste,
jag är så jävla less på allting för att jag inte vet vad jag vill med livet,
låter jävligt kompliserat men de handlar om små saker.
bara att när man väl vet vad man vill då går de ju inte pga. andra.

ikväll ska jag ä'ntligen hem till mamma igen! byebye sova på soffan,
seiöst - jag har sovit på soffan hemma hos pappa, en hår jävla skinnsoffa
bara för att de är typ 200 minus grader ute i stugan, SURT.

ska iväg med mamma till, ja gissa? KÖPIS, dock för att handla.
så salong fuckingj'ävlanjewtäperk.  herrå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0