14:41

nu har jag hunnit stylat till mig och knaprat i mig lite
leksand mellangräddat, alltså världens godaste hårdbröd typ.

skulle man typ smygvisa ringarna eller? haha fan va fult.

jag tar med mig datorn eftersom jag och lellen MÅSTE se
paradise hotel finalen ikväll , haha nördar? jag har inte ens följt det
utan har kikat på dom tre sista och några i början, fast nu vill jag faktiskt
se vem som tar hem det. jag hoppas på erik och lin (heter dom så?) heeh.

ska slänga ner prylarna i väskan nu och göra mig fitforfight att
gå till bussen i mysigaste vädret, HATAR SNÖÖÖÖÖ.
ellen möter upp mig vid tandläkaris så åker vi tsm till TBS, k.
HAREGÖTT PEOPLE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0