10:10

mina morgonrutiner.
man vaknar, rör sig sakta emot kylskåpet och dricker direkt
ifrån juice förpackningen och sedan börjar man försöka
sätta på kaffebryggarn. När man väl tryckt på on rör man sig
emot badrummet och sätter sig och drillar i typ 30 sek.

sen tvättar man ansiktet och känner att man lever.
sen är det ba börja sminka till sig, dock avbryter man efter
ett tag och springer och hämtar kaffe att smutta på -
detta upprepas under hela morgonen haha.
sen sätter man i plattisen och går ut och tar en nypa luft
medans den hetar till. ja, sen är det bara kläder som fattas
och sen glider man iväg till bussen.

precis de här har jag gjort nu förutom kläder och gått till thebus.
men de ska jag väl göra snart, dock gick jag upp lite väl tidigt.

detta måste varit det intressantaste inlägget på länge!


jag ska in till stan med conne och kolla talangjakt!   hoers.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0