21:31

idag har jag varit skpligt död, men det var fan värt gårdagen.
jag har sovit , sovit och sovit , sen så sov jag lite mer.
men även varit förbi daniel en sväng och sen varit till hemmakväll i sandviken
för att hyra film. så nu jäser vi ner i soffan och kollar farsan, hoppas på ett skratt.

igår;













kommer säkert fler bilder, någon va duktig med kameran, 90bilder.
och de va inte jag som va den duktiga, haha

sängen väntar & sen imorgon är de skola, nu börjar allt igen.
två års lidande kvar, dock har jag mitt sista sommarlov att se
fram emot - erkänn att jag är lite positiv iaf, dukkkti flikis. GODNATT.

Kommentarer
Postat av: Flåsarn-En tigermamma med humor!

Om du vill ha ny bloggdesign (såg det på din header) så kan du ju fråga Emma Magnusson: www.crazyangel.blogg.se , Lady Dahmer: www.ladydahmer.blogg.se eller Ida Englund: www.ihuvudetpaida.blogg.se



2010-08-23 @ 12:40:36
URL: http://flasarn.blogg.se/
Postat av: En bögs liv

Mohaha, snygg

2010-08-24 @ 00:35:28
URL: http://morgans.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0