torsdag

kanske har sverigest goaste svärmor jag, hon hade sett på fb
att jag va pank så då fråga hon om jag kunde städa hos dom idag
eftersom jag endå var ledig och sov där i natt.
så inkassera jag 400:- på 2 timmar städning, lätt värt!
bra jävla go är vad kerstin är, synd att man inte har mkt att de tbx.

kerstin & henrik;

idag har jag även fått apu papprena påskrivana, och de känns grymt bra!
hon är jätte trevlig min handledare, lena heter hon.
anyway så åkte jag hem med kussen och bror min och har precis kommit hem.
ska sätta igång med maten och sen får vi se hur mkt klockan blir
och hur pigg man är efter den här dagen.

måste påpeka vilken jävla bra natt jag haft.
jag har aldrig trivsts så bra men en person som med henrik.
klart att inte de är en dans på rosor jämt mellan oss men då skulle
man ju aldrig uppmärksama det bra heller.
ska sätta igång med lunchen såhär 16:42 ,  HJEDO


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0