torsdag

godmorgon.
jag älskar när man själv får ligga kvar och sova vidare medans
min söta henrik måste upp för att gå till skolan, hehe.
nu sitter jag här ensam här hemma med chilli - kärran åkte precis.
får se om jag träffar upp mamma lite senare i s-viken (om jag hittar en cykel)
så åker jag och solar med sötnöten - kan behövas , veeeerkligen.

btw; skolfrågorna de olika partierna besvarat på,
"högre krav tidigare på eleverna" (från vänstern)
är ni helt jävla sick? ska vi ha ännu högre kraft på oss själva,
elever går in i väggen och grejer som de är redan nu.
jag håller helt klart med att de är bra med betyg tidigare,
men kraven ska vi fan inte ställa på eleverna utan på lärarna.

nu fyller jag min kaffe kopp och bjuder på lite mer bilder från sommaren som vart;





fortsättning följer..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0