måndag

men tjää fofen, vart tog orken vägen till dagens planer?
fika med evelina och åka till henrik och allt annat..   de blev inte av de ällä.
de blev ist längsta sovmorgonen ever och
sen en film med syster & en choklad.
dock har jag ju cyklat till konsum för att köpa chokladen,
och varit förbi conne & hämta grejer och sådära, pigg brud kan man ju påstå.

har precis duschat så man är lite frech iaf.
men mydearboyfriend är påväg hit nu, jag hoppas på att han har
en fet godispåse med sig till mig, för jag har ju bara ätit en marabou hehe. jamen
CAAARÅ!

Kommentarer
Postat av: En bögs liv

Tack för din fråga! Kommer avsluta frågestunden om några timmar och så meddelar jag igen när svaren ligger uppe :)

2010-08-05 @ 13:55:45
URL: http://morgans.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0