21:33

ella kommer in i köket där jag sitter och håller fram
en godisklubba och säger glatt;
"de här ska jag suga på ikväll" ,
jag kollar upp helt dead och säger; "själv så ska jag suga på henriks snopp"
*tystnad .
sen lyfter ella på ögonbrynen och föröker låta smart och säger,
"men tänk om han kissar då, då blir det jobbigt" ASSÅ HAHAHAH.
jag är så opassande för barn i omgivning ikväll.
ella "sophia har du någon boll?"
jag "ne men fråga kari, han har bollar"  

trött tjej, JA! därför tror jag att jag snart ska på min dejt med kudden
och sen tror jag ett elr två avsnitt av dexter får joina oss två. KISS!

här är jag i min vänninas gaderob och dricker någon svindyr champang
och självklart fick de döda rådjuret hänga runt mig till min
tvåtusen tubklänning och mina äkta pärlarmband.

jag är förstörd ja

Kommentarer
Postat av: cewrro

true story right! :D

2010-08-20 @ 19:16:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0