16:14

för några dagar sedan satt jag i köket och pappa & tessan stod
och fippla med maten, och jag satt där och bablade på och
självklart kom jag in på sex..
"har ni haft sex på det här köks bordet då?"
pappa och tessan kollar på varandra och fortsätter och hålla på och
säger "näää", så blire lite tyst.
"men i duschen måste ni ju haft! men tkr du inte att de är lite jobbigt
när liksom de blir vatten i fittan så att de inte riktigt blir de där våtaglidet pappa?"
pappa blir lite sådär att han flinar och så börjar han :
jo, asså de är klart. men de är ju ba ta lite schampo så glider de fint,
så kan de bubbla lite och då kan de bli exta mysigt.
ASSÅ HAHAHAHAH, ibland blir det bara att det inte finns nå gränser,
alla ska vara värst. vågar jag ställa så vulgära frågor ska pappa våga
dra till med dirty-svaren, anyway jag tycker pappa är riktigt skön av sig ibland.



jag fick skjuts av pärra, asså henriks pappa - så jag kom hem
några timmar före vad jag skulle (jag vägrar x-trafik bussar nu mera)
iaf så tänkte jag att då kunde jag ju ut och jogga en runda.
men eftersom ungefär alla bilar i hela fba åkte förbi mig så speeda
ju jag på så in i helvete så jag trodde fan jag skulle dö.
men nu blire duscha käka osv.   SEN kommer linnea hit så ska vi
ba mysa i min frigga med lite film och sådör ikväll trore jag. puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0