14:59

igår åkte jag hem till henrik och han bjöd på rostbiff &
potatissallad, så blev det lite film och mys.
självklart somnande jag på soffan och så väcker han mig
kl 5 och var skit pigg, så i morse elr ja vid 2 tiden tog jag
mitt pick&pack och stack, kändes inte någon ide att få upp han
ur sängen liksom..



idag ska jag slöa! slöaslöaslöa, jag ska göra lite tacos to my familja
och senare ikväll kanske jag går över till mamma och kollar film.
imorgon börjar mörda schema , upp 6 och kommer hem stax före 6,
ganska lång skoldag kan vi konstatera.
nu ska jag ta min hallonsoda och slå mig ner i soffan, POSS

Kommentarer
Postat av: anonym

vem är biffen som sover? ska döda han.

2010-09-05 @ 21:56:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0