-.-

efter att slutat sprang jag till biblioteket för att låna en bok på
engelska, roligt det kändes när b-ruden inte ens kan läsa på
svenska ungefär - men det känns redan nu att skolan är igång..

efter så var jag förbi min mamma som har åkt på spy sjuka typ
så jag har handlat lite till henne, så fick jag en marabou som tack.
nu är jag hemma, sliten  som ett djur sitter jag är med kaffekoppen
och funderar på att börja läsa i den där boken eftersom de kommer
ta ett år innan halva boken är läst, positiv är nog de sista jag är idag.
look of the day;


BTW;
grattis till evelina andersson som fyller fucking jävla 17 år
idag, ja idag var det alltså 17år sedan en till blond bimbo ploppa
ut på jorden och har gjort hamrånges & gävles gator lite osäkrare,
dock så har hon blivit lungare med åren..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0