torsdag

igår vart de ju Mingel med jossan & evelina,
fast jag va ju typ helt nerdrogad - skittrött!
men de va väl trevligt att prata med dom två yrvädrena.
även va vi en sväng på stan och jag köpte ett par svarta
jeans legjeans och en svartkläning som det blir till att ha på sig ihelgen!
för ihelgen blir det fiesta med energiboy'sen och trion & MINÄLSKADE FMAN.

a igår när jag kom hem va min kära syster hemma hos oss & hon sov även över.
asså helt sjukt att vi itne bor ihop alls nå mer, hon är ju typ min andra halva.
saknar henne as mycket;; 

                     

a och idag slutar jag alltså halv5 , ganska jobbigt .
och jag skulle hem till pappa och käka men jag orkar fan inte .
jag ska fan ba hem och käka sen sova . a & plugga då...

& igår jobbade jag in allt typ! satt jag borde inte behöva gå till school imon.
hoppas , fast jag har ju lite jag måste göra , lite data & matte .
ursh jag är så jävla less ..
    - men nu sitter pär och pratar en massa satt nu känns det som att
det blir skola imorgon ,  köttfyfan va drygt !
elr så sitter jag kvar idag till typ 8 och gör allt, LÄÄÄÄÄÄTT .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0