torsdag

hejhallå.
precis hem nu då,
va och käka med emma & pappa på mulligane,
fick & pot typ - jävligt gott faktiskt! :)
sen åkte jag och emma på köpis , hittade en vinterjacka !
ska köpa den nästa vecka , ska fjäska till mig lite pengar också.

så frågade alex min om jag ville gå på nå styrktränings grej på
måndag så jag tackade ja såklart! de blir nice - och de behöver ja,haha.

nu vet jag inte vad jag ska göra. känner inte för att vara hemma iaf,
men jag måste ju ringa och tjata på pappa för jag vill ha
 maskerad hos mig på lördag!  hoppas han kan gå med på de pappan min.
   
ja, nu ska jag kolla va jossan och typ evelina ska göra så kanske åker till
någon av dom.   FRIDA KOMMER HEM KL10 OCKSÅ!
pusssss

Kommentarer
Postat av: Admin

rekommenderar sexleksaker intimleksaker.com

2012-04-28 @ 10:00:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0