torsdag

godmorgon,
idag så är det den drygaste dagen på veckan har jag kommit på.
först har vi engelska fram till lunch (och jag hatar engelska, eftersom jag suger på det)
sen har vi datakunskap, och eftersom jag också är dålig på dator
så är det också jobbigt. fast ibland är det ju roligt.
idag jobbar mamma kväll också , fast jag måste endå plugga satt de spelade inte någonroll.
det dryga blir att jag måste laga mat själv.

(fin bilden, hängpattar och allt utan bh ;D )
imorgon är det no-prov kl1
sen ska jag åka och gyma&simma .
resten av helgen vet jag intew riktigt än, men ska på handbollsmatch med the family iaf.

Så fick jag mvg på min FRA inlämning, väldigt skönt :)
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0