torsdag

ÅHHH, idag köpte jag mina skor, en skit flotthalsduk och underkläder;) Det blir min outfit ihelgen, endast de?  A och sen käka mamma och jag på donken, fast jag åt ba en cheesburgis även fast hon bjöd. Jag är ju sopa :D

Sen träffade jag pappa och kolla damernas handbolls match, skit mysigt att prata med honom. Nu när jag träffa han kände jag hur mycket jag saknat han, och så satt han och höll om mig skit mycket :D  pappa gullet min <3

A, i morgon blir det en chilldag! Sovmorgon- lite plugg – sjukan – hyra film & köpa candy och sola lite- sen mysa med tacos och film med mamma och frida, naice.  Får se om det blir nyktert ihelgen J

 PECÁCEEEEE


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0