torsdag

the day before the weekend.
härligt att det blir helg, i kneedit.
vet inte vad jag ska göra, beror på vad mamma ska göra,
hon jobbar iaf lörd-kväll så då är jag ensam till11 .
idag ska jag iaf träffa pappa!     saknar han som fan, börjar typ grina.
han ska stå i cafeterian ikväll på damernas match, satt jag är på.
så ska jag även köpa mina skor !
   a , nu har vi engelska i typ en timme till sen 4,5h datakunskap,
hoppas sötpär har en riktig chilllektion för jag är helt depp.
grina mig fan till söms igår, fast kommer inte ihåg när jag sist grina :o
sicken emo man är - inte så konstigt.
a salong.




jag är så jävla rädd att det ska bli den sista kvällen,
jag är så jävla orolig för dig.
jag vet inte vad jag ska göra, jag är orolig för mig själv med,
eftersom du utsätter mig för en sitvation där jag är hjälplös,
jag vet inte vad jag ska göra för att det ska bli som jag vill.
aldrig att jag vill lämna dig - för då klarar du dig inte.
det va som emma sa , jag gör det för din skulle ,
men jag vet att jag borde göra något för mig själv.
men jag älskar dig för mycket.   jag hoppas du tar tag i dig själv..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0