tisdag

godmorgon , den här dagen kommer bli dryg, känner fan det redan.
skit hungrig är jag med och när jag väl insåg i morse att vi slutar efter4 blev less
som fan eftersom jag sa till mamma att jag slutade 3 och då kunde jag ha åkt hem med henne.
men nejnej, No nu i 6 timmar elr hur det nu va.
a , hejdå


Saknar emma som fan, jag saknar när vi låg och prata på kvällarna, och varje morgon när man vaknade och fixa sig tsm och stod och sjöng till massa fula låtar. Jag saknar till och med när vi bråkar om massa små saker. Hon betyder så jävla mycket – och det är jobbigt att inte få spendera så mycket tid som vi brukar göra.                -vÄlskar dig emma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0