tisdag kväll

 Ω  godkväll.

Idag va det en helt okej skoldag förutom sista, för mitt huvud typ sprängdes,
Satt gick lite tidigare. Så fick jag skjuts av mamma så hämta vi även upp emma på vägen hem.
Så när jag kom hem drog Jag på mig träningskläder gick ut och jogga/gick 6km,
duktigt tycker jag!
Sen nu har jag suttit och pluggat spanska som jag missade idag, skit nice med spanska ju .
Tänk när man kan det flytande, fata grymt!

Ahja, idag blev det ju nyttiga dagen ute och går sen nu till middag blir det sallad med advokado, solrosfrön och grejer , fast mamma ska ha tonfisk sallad med det är mycket finare med advokado och grejer!  ;) 
Och jadu, CSN hade satt in mitt studiebidrag på mammas konto , vad sött av dom elr vadå – jävla sopor. Haha.  A ska duscha nu sen blir väl käka – och sen desperat house wife’s ! :D         
       Peace ∞

                 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0