tisdag

a , nu får jag ta och ändra på mig lite och sluta vara emo,
min klass är väl helt okej, det är bara jag som har damp och vill ha mer livat.
ja , nu äre lunch och jag älskar våran sallad! muma.
och en liten klubba på det blev det nu också,
idag ska jag hem och plgga no som en tok satt jag får mvg !
och om orkar ska jag ut och promenera ikapp fettet satt jag slipper ha så mycket sånt.
ahaja nu ska jag fortsätta på min no uppsatts - caio   v


Vindarna väder snabbt. Man vet faktiskt inte vart man har alla, ibland så händer saker och ting. Men helt plötsligt blir allt som det var förr, men ändå så har man ju gått vidare med livet och lever nog ännu bättre än det förflutna. Men det bästa borde ju vara att få smaka på båda frukterna, om ni försår hur jag menar?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0