tisdag

seriöst, roligt att jag inte har någon i hela min klass att umgås med.
Jag är inte ett dugg lik någon annan , den enda tjejen som går att typ vara med utan att typ
kännma dig cp är ellen och killarna. men endå.
seriöst jag vill byta till den andra klassen , elr a inte för jag känner någon där typ,
men dom är iaf skit roliga och grejer att prata med ,
här är ju alla så jävla bitter typ.   känner mig mobbad helt seriöst.


 tänk om frida skulle gå i min klass fyfan va kung det skulle vara.
ämen jag byter till energi elr hur va det.

Kommentarer
Postat av: Andrea

asså jag känner typ likadant, fast det är väl lite mitt eget fel också eftersom jag är så jävla tyst med folk jag inte känner så bra.. men aja. det kanske blir bättre?

2009-10-06 @ 21:00:39
URL: http://anniies.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0