söndageftermiddag

Josef lindblom, rikard hammar & emil sundin - drygare kukhuvuden får man leta efter. fått typ 10 sms i timmen , och så svarar jag inte ens , vf fortsätter man smsa? Samma ska om ni frågar om jag vill göra något så säger jag nej , vf frågar ni samma sak ingen en kvart efter? Helt jkävla efterbliven typ. Jaaaa , va och kolla på matchen – och de sög ju typ.. Trang såg ut att ha fått en kuk i ögat elr nått, jävla slappajävel . hahaha , lillgumman. Nu måste jag handla för det stänger typ om en timme – orkar bara inte . Skit jävla fucking slapp är ja! Men snart komma älskling och då ska vi mysa , oh. & Roligt att jag har nå kompisar för den delen , Frida är i göteborg – jossan är med niclas och evelina har fått canser och alla andra … a de va alla eller? JAG ÄR SÅ POSITIV . puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0